February 14, 2012

Hebat ke Aku?


ada terbaca satu status pasal aku..dah lame dah.... (:


pasal hebat sangat ke aku neh..


hebat sebab ape...?..sebab senang-senang buang kawan..


*mood = Kasi senyum dulu..



aku ada penyakit yang susah nak buang..iaitu SENSITIF yang amat sangat..dan penyakit tak sanggop nak berhadapan dengan satu satu perkara yang menyusahkan kepala otak aku nak fikir...



masalah yang kecil pon akan buat aku berfikir sangat-sangat....dan sebab itu kadang-kadang kalau kawan - kawan yang menyesakkan kepala otak aku..aku malas nak layan...lebih baik ignore saje daripada aku berhadapan dengan satu lagi penyakit iaitu HIPOKRIT...



lagi lagi kalau aku berhadapan dengan manusia yang HIPOKRIT lagi la aku tak gemar sangat...



aku ada satu dua tiga empat lima scene yang buatkan aku rasa ..."ah..better tidak berkawan dengan kau daripada aku berkawan dengan kau sedangkan kalau depan aku, kau gelak besar bukan main..tapi belakang aku kau mengumpat aku pang pung pang pung..."..tidak gemar dan meluat...



pernah jugak terdengar orang membebel pasal aku...hahahaha...sipi sipi je aku dengar...tak sangka dia boleh membebel camtuu..hahahaha..takpe-takpe.....membebel la ko sorang pasni..aku malas nak dengar dah...jangan anggap diri terlalu perfect yerp...



penat okeh dikelilingi oleh orang yang HIPOKRIT dulu....serius pasni aku mohon supaya ALLAH S.W.T mengurangkan penyakit SENSITIF aku yang satu neh..redha dengan ape yang orang buat..kuatkan semangat dan hati untuk berhadapan dengan manusia yang hipokrit dan talam dua muka..aku taknak menambahkan lagi orang-orang yang aku tak suka dalam hidup aku kerana aku tahu ia dibenci oleh ALLAH S.W.T...sedangkan hakikat yang sebenarnye aku tak sanggop nak berhadapan dengan orang seperti itu..sangat takut berkawan dengan orang yang hanye kawan acah-acah sahaje..*dah macam mase kecik lak kan..kawan acah-acah... ;p ...kawan acah acah mase besau neh dikira macam yang aku cakap tadi la...depan lain, belakang lain..takut...sebab bagi aku PERSAHABATAN itu sangat indah dan suci untuk dicemari manusia yang HIPOKRIT dan talam dua muka...



jangan kata aku tak menyesal mengIGNORE kengkawan...aku menyesal tapi lagi baek aku begini daripada terus mempunyai kawan yang begitu...dan aku gembira dengan kawan-kawan yang ada sekarang..alhamdullilah...
Share:

0 komen: