January 8, 2012

Brunei??? Seronok!!!

tapi seronok lagi Malaysia...


Tak sempat nak berjalan lagi..tapi sudah nampak masjid emas itu....lawaaaaa.....


Bila lihat kenderaan rakyat brunei yang mewah mewah serta kenyataan dari orang brunei yang mengatakan sekurangnya satu rumah ade tiga bijik kereta membuatkan aku mahu mencari jodoh orang sini sajeeee...hehehe...tapiiiii...bila tahu hakikat berkawen dengan orang lelaki brunei ini ade something wrongnyeeeee...maka...jejaka malaysia tetap jadi pilihan...aumm!!!...hikhik



Tapiiiii..
Orang brunei kaya kaya bah...materialistik betul aku neh...hehehe..


*nanti balik malaysia...mesti rindu nasi katok....sedap!!
Share:

4 komen:

Zarith said...

Ape yg something wrongnye tu?

dL said...

hehe..
dengar kata.. "duit kita..duit hasben.duit hasben duit hasben" tu yang tak seronok..

tak tau le betul ke tidak..

adiek_galcute said...

eh bukan duit kita..duit kita la..duit hasben duit kita jugak...hehehe

dL said...

tu kat negara kita..
kat brunei dengar katenye macam tu..
tak tau la..
tapi kat malaysia pon tak mustahil kot ada yang macam tuu..
hikhik