Followers

December 19, 2011

Surat Cinta Zaman Kilang


korang ado?.
neh zaman dedulus..time keje kilang..sembilan tahun dulu...




rajin betul dia neh dok bagi surat yang simbol-simbol bagai..jenuh pulak aku nak membaca nyee..tapi bila lame-lame, sudah boleh balas surat gune simbol-simbol jugak.....lepas tu balas pakai kertas tag produk kat kilang tu jugak..memang pekerja gemilang cemerlang membuang kertas adalah hak milik kami berdua...





sekarang neh kalau nak baca balik pon, aku dah malas...malas dah nak berpinau-pinau mata baca simbol-simbol neh...tapi boleh paham sikit-sikit la kot..sebab boleh nampak jugak persamaan dengan huruf simbol-simbol neh...kan...kan..kan...





::aku mengemas bilik aku, jumaat lepas..jumpe surat chenta neh dan duit lima belas hengget..alhamdullilah rezeki....kihkih.inilah, untungnye orang selalu selit duit...berzaman duit tu dalam resit barang...lima belas hengget pon duit jugak kan..lepas la nak beli prosperity burger satu set::
Share:

0 komen: