December 28, 2011

Sharing Is Caring Kata Orang



besday kek yang dikongsi..padahal yang dua orang tuuu besdaynyee bulan january...





tenkiu la untuk family yang rajin nau layan kerenah aku yang tiap-tiap tahun wajib ada besday kek..




tahun neh best sikit sebab ada menu lain selain kek :-




sate - ditaja oleh along..
rendang - ditaja oleh orang yang tumpang besday... - kak chik @ liza
jajan - ditaja oleh kak lang
bihun goreng - bahan-bahannye memang da ada kat umah..



dan kek pon disponsor oleh adik aku si yutem itu....




aku?..sponsor ape ntah..hahah..takde kot...sponsor mulut tiup lilin je n goreng bihun.





memang planning pada mulanye..memang nak beli kek sendiri..nak beli barang-barang sendiri..ye la kan..kau yang nak wat makan-makan, maka kau keluarkan la sendiri duit kan...tapi ntah kenape ntah..tetibe ditaja lak majlis besday neh...hehehe...macam adik aku si yutem tuuu....pergi beli kek dengan dia..sedang aku nak keluar duit..dia pon keluarkan duit dia..maka duit aku pon termasuk kembali dalam purse....hehehehe........takpeeee..dapat bonus terpijakkkk, tu yang leh eksyen bayau kek tuuu...



seronok...


budak tecit yang sudah pandai makan...kek besday tahun neh dia yang perabeskan..tahniah isha!!..



persoalannyee..tiada gambar keee?.gambar sume kat kamera kak ipar..tak sempat nak amek dan tidak lee amek gambar pakai henpon cikai aku sebab gambar tidak le lawa gune c3 tersebut...kesian.
Share:

0 komen: