December 14, 2011

Pavlova La Pulek

kihkih..lepas ciskek oreo..teringin la pulak nak buat Pavlova..gile suke la pulek nengok dia bewarna warni dihiasi buah-buahan....dan selepas itu macam senang je bahan-bahan dia.....konon je senang..tapi buatnye tak tau bilee...berangan je yang penting sekarang neh....berangan la setinggi mane kompom satu hari nanti aku akan buat jugaaa ini Pavlova tetapi entah bila itu jangan ditanyeee yeeeee......




gambar aku amek kat blog http://irmadilondon.blogspot.com/2011/06/resepi-pavlova.html ...kalau korang nak nengok resepi..boleh la ke blog beliau....



kalau ditengok-tengok macam kuih bahulu sajeeeeeee....baik aku amek resepi kuih bahulu letak whipped cream dan hias dengan buah...aci tak? :p
Share:

0 komen: