December 2, 2011

Malware

pepagi lagi aku on fb kat mamak..mane nak dapat bukak fb kalau kat opis,jadi marilah kita sarapan pagi di mamak untuk mengakses fb dengan jayanya..




sign in je facebook ada empat mesej...salah satunye dari sepupu ku, si hidung mancung hafizah..hikhik...katenye sudah buat entry mengenai kenape blog aku tak boleh bukak..sangat saspen wooo bila semalam dia kata dia dah lame tak boleh bukak blog aku..oh..apekah..virus kah apekah...semalam nak sembang panjang dengan dia pon tak boleh sebab internet kat opis aku cam bangang sket.....




dan akhirnye bila dia buat entry INI..barula aku tahu dari mane sesatnye malware tersebut... JMR BLACK FINGER!!!!...aiyorkkk haiiiii.......





sumber gambar dari blog dak piza hidung mancung yang tak macam sepupu dia yang hidung kembang semangkuk ini...




dan sudah diremove blog itu dari blog list dan selamat membaca laaaaaaaa adik-adik sekalian yerp...

Share:

2 komen:

Syuxer said...

bahaya kalau malware ni ada..silap haribulan pembaca boleh lari..kena checkla bloglist yang mana ada malware tuh kan..

deatH_luVer said...

yes..
tau takpeee...
nasib baik la penah berpengalaman pasal malware neh..