Followers

December 16, 2011

Kalau Dah Dasar Perempuan!

memang perempuan jugek!...



semalam nak balik keje, start enjin Orange...enggak boleyh seyh...ngapain ineh...tetibe signal untuk minyak dah kelip-kelip padahal ada tiga takuk lagi..oh man!...nengok kelip-kelip jugek kat icon batery dan yang macam paip itu...pedal brek pon keras nak mamposs...dah gabra semacam....apehal lak neh...memang buta kereta betul aku neh.....fuhh..fuh..hembus nafas kekuat....gile la Orange neh....buek hal pulak!



tetibe nampak jejaka pujaan ramai bini dia @ Pierre Andre...panggil ikot suke aku jee..kekuat panggil dari parking ke lobby opis...hahahaha...Orange lebih penting..orang nak pandang serong aku jerit kekuat, ada aku kesah... ;p...



dia check-check...battery katenyeeeee....wooohoooo..aku lupe kot nak isi air battery...memang aku tak pernah isi pon...dulu yang tukang isi pon adalah abang ipar....very de cuai aku neh...



maka si Pierre Andre. telah menawarkan diri untuk pergi panggil itu mekanik yang sederet dengan opis..naseb baek la ada bengkel kete dekat opis......kurang seket menggelabah aku neh..



dan setelah mekanik cina yang manje tak boleh nak kene ujan itu mengecheck itu kereta, maka dengan secara automatiknyeeee, aku kene tukau bateri!!! yippaaaaa!!!!...katenyee mekanik itu, bateri aku itu sudah rosak..ah..mungkin alasan nak cari duit lebih..padahal mungkin boleh je kot isi air batery..hahaha...dah macam bijak pandai kereta pulak aku kan padahal satu hape pasal kereta pon tak tahuuuuuuuuuuuuuu......dan padahal memang sudah wajib tukau bateri pong... :p




180 hengget okey!...menggigil la hey nak kuarkan duit dari rimau tuu haaaa....eh takdela...demi Orange, tadehal punyeee...asal selepas itu dia okeh, tak meragam, aku tak kesah...jangan aku sudah keluarkan duit, kau meragam..memang siaplaaaaa....ini makan kau!..;p




dan selepas itu pepagi buta la aku dok gugel kat internet pasal batery...hihihihi..inila perempuan,sudah terkene baru nak terhegeh-hegeh..PEREMPUAN!!!..



INFO PASAL BATERI KERETA

bateri kering - takyah nak check sangat la..nengok kat indicator dia jee..kalau colour hijau kat bateri tuu,kira okeh lagiiiii....kalau dah malap semacam tu,baekla bertindak untuk menukau bateri...jangan nak mengada-ngada sudah ditepi jalan mati baru kau nak tukau..itu memang cari nahas namenyee lainla kalau nak glamer semacam....



bateri basah - itu untuk orang yang rajin dan tak pemalas nak check air...kene rajin check air...itu je yang aku tau pasal bateri basah neh setakat digugel pagi-pagi bute neh....hehehe...



inilah si Orange yang manje-manje buat hal depan opis semalam tapi nasib baik depan opis kalau depan mall mane-mane..mateila aku...!

Share:

0 komen: