Followers

November 4, 2011

Tujuh Tahun Part I

tujuh tahun dah bergelar penjawat awam..macam tak percaya..dulu cume kakitangan sementara jek..lepas dua tahun dapat tetap..hari ni last dorang induksi..hari ni baru dapat surat...kiranya simpanan la aku neh..orang tolak baru aku dapat tapi takpe, asal dapat..^___^..




masuk-masuk je kenal dengan sorang budak neh.pastu ke mane-mane dengan dia sampai orang ingat kami kembar @ adik beradik..hehe..padahal tak serupa pon, mungkin yang sama cuma chubby je kot..lepas tu tambah lagi sorang ahli..dah jadi bertiga..pastu tambah lagi sorang..dah jadi berempat..dorang sume pangkat adik-adik tapi boleh la ngam..




teringat dulu, nak pergi bank, jalan kaki dari opis ke bank..berpeluh gak la..masing-masing takde kenderaan..dan yang paling besh sekali, tetibe angin takde, ribut takde, aku tetibe boleh jatuh masa on da way pergi bank...hahahaha..*eh..gelak sendiri lak..dah la masa tu pakai baju baru okeh..dah terkoyak sikit...huhuhu...




lepas tu, kitorang suke makan ikan sungai, macam ikan keli dan ikan ape ntah kat cafe..dulu cafe, lauknye beshhh...cepat-cepat nak turun cari ikan keli masak sambal..kali neh, kesengalan aku terserlah jugak, ikan keli boleh "meloncat" keluar dari pinggan..aduyaiiii..sengal punye olang...jadi bahan ketawa lagi....




lagi part sengal aku, bila "kembar" aku dah beli scooter..dan kazen dia dah beli scooter gak..upgrade sikit ah dari jalan kaki ke merempit...dan lagi jauh la tempat nak pergi bila dah ada scooter neh......part sengal bermula bila kat traffic lite, tetibe je plak kawan aku tu takleh nak kawal motor...dan dan la aku terus meloncat selamat kan diri....gile gabraaaa......padahal, pastu elok je kawan aku tu..takde la jatuh ke ape..aku je yang over melompat..huuhuhu..malu..dan pastu terus kene bahan lagi......




dan selepas itu sorang demi sorang berkahwin...tinggal la aku yang masih lagi tidak berkahwin..oh ayat sangat sengal je rasanye..hahahahahah...



eh..aku rindu betul la dengan empat sekawan yang dulu......
Share:

0 komen: