November 8, 2011

MeFa NganFa TukFa



mengantuk loooo..


bangun je pagi-pagi marahkan matahari yang muncul dengan cepat..huwarghh..aku mahu titon lagi...tak cukup.....sedangkan di kampong sudah lebih cukup tidoo...


ape cite raya haji?.biase biasa sajeee....boring..malam raya dah pergi ke melaka mall bersama adik dan jugak 3 orang sepupu untuk menonton wayang...eh, sekarang neh cerita di wayang semuanya membuhsankan...last-last kami tonton Shark Night...ceritanya biasa saje tapi kadang-kadang tutup juga mata neh..gerun..



cerita oreo cheese kek pulak..sudah buat tapi tak berjaya sangat sebab salah sukatan..bukan aku...tapi kakchik aku..gileee...orang gune susu segar 80ml je ..sekali dia pergi sukat 800ml...gile aku sekejap...adeshai..tapi okehla..abes la jugak..tak sampai petang, dah habes...askar ramai, tak jadi hal untuk menghabiskan..heheheh..




malam tadi sempat layan muvie In Time pulak kat Alamanda...wuuhuu..besh la gak cerita neh...tak terjangkau dek akal kita orang Malaysia kot...sebab MASA adalah DUIT di dalam filem ini...kalau kerja, bukan dapat duit, tapi topup MASA kita...MASA tuu pulak macam jangka hayat kita..kalau dah sampai tahap 0000:000:000:00:00....kira mati la kita....beli kopi, tiket bas, bayar bil semuanya la kiranya menggunakan MASA...aku nak cerita sangat pon tak pandai..pergila nengok...




masa dalam wayang tu, aku asik terfikir-fikir je siapa pelakon lelaki neh..macam kenal...yela..men redah je nengok wayang,sampai tak tengok pon name pelakon lelaki...lol, rupenye justin timberlake..oh..gile...dulu takde la setaf neh dia kot..sekarang sangat hensem lol..suke pulak nengok dia.....^____^...



dan sekarang aku mahu pergi buat kerja.....babai....

Share:

0 komen: