Followers

November 14, 2011

14 November 2011 | Genap Lima Tahun Berblog



November 2006 mula berblog..aku rasa aku berblog sebab aku minat nak bercerita..nak menulis.....mula menggunakan blogspot bila salah sorang kawan kat forum tokeikedai bagitau url blog beliau.....pastu aku pun gegatal nak sign up blogspot..maka mula la aku berceloteh pasal diri aku dan segala-galanya..



tapi masa tu tak ramai yang tahu aku ada blog..aku berblog macam syok sendiri..tulis je ape yang aku nak cerita...orang baca ke tak baca ke, aku tak kesah...lantak laaa...*sekarang pon same kot...nuffnang pon aku tak sign up mase tu lagi...



dan kat bawah ini lah first entry aku....




gile macam budak-budak..kejap huruf besar, kejap huruf kecik..aduyaiii...malu ai taw bila baca sendiri....lepas tu ada la plak pasal skandal..kahkahkah..aku skandal dengan sape eh masa tuuu...lupeee dah....mungkin masa tu aku masih lagi di awang-awangan kot....tu yang ramai skandal tapi yang senget laaa....



dan banyak gak entry yang aku dah draftkan or aku dah delete kot....banyakkkkk...sebab bila dah ramai yang tahu blog aku neh..aku jadi segan-segan la pulak...malu bila orang yang kenal aku or aku kenal dorang dok baca blog aku yang tak seberapa neh..




haikssss....tarik nafas dendalam..aku happy dengan berblog....tapi rasanye lebeh suke suasana berblog dulu-dulu..tak siapa tahuuuuuuuuuuu siapa aku....nak caci maki kee.nak perasan bagos kee..hahaha...senang..sebab tak siapa tahu siapa aku..

*adahatinakperasanbagos... :p



lima tahun kan..rasa kejap jeee....^____^..

**apdet tajuk..baru LIMA tahun okeh..bukan ENAM..hahahah..aduyaiii....otak blur semalam, tu yang salah kira...maluuuuuuuuu....
Share:

0 komen: