Followers

October 12, 2011

the sorcerer and the white snake



malam tadi layan filem neh..dan opecoz la wif myJZ..sape lagi aku nak hangkot ke wayang dan sape lagi yang dia nak hangkot ke wayang..berani la dia hangkot orang lain..ku sangkot dia atas pokok nanti...*muka serius...TDDMKA



muvie neh boleh tahan la..boleh la..tapi kalau drama,mesti orang rasa besh sangat, kalau filem, biasa-biasa aje..paham tak?..



kisah hantu yang jatuh cinta pada manusia..mane boleh kannnnnn?..


lelaki neh la yang hantu ular tu gilakan sangat....macam rupa apek kfcm kan..



lepas tuu aku pun tak tau nak cerita camne.....malas gila nak review filem ..filem neh kene tahan iman..seksi gilos adik beradik hantu ular dalam sut ular..aku rasa baik telanjang je dari buat sut macam tuuu.rasa macam nak tutup mata myJZ...@______@..pastu asik-asik cemolot je..aduhaiiiiiii........



tak percaya, tengok la gambar kat bawah neh..


kelip kelip mata...tutup tutup mata..@_________@


hoiiiiiiii...tak tau nak taip ape..gatal nau nak apdet....tapi dok taip dari pukul sembilan pagi sekarang dah pukul sebelas setengah...


okbai..



Share:

0 komen: