Followers

October 17, 2011

Jodoh Itu Kerja ALLAH S.W.T.

dalam opis neh, ada sorang staff yang baru bergelar bapa..ada sorang lagi opismet yang kene masuk wad untuk melahirkan anak hari neh..


lepas tu kecoh-kecoh bila pulak turn aku...


aku pulak tanpa fikir panjang dan otak cetek terus.............


aku - ye..sedang mengandung neh..dua bulan..*sambil merujuk kemoncitan perot aku...


lepas tu tau lak marah..anak dara mane leh cakap camtuu..aku tau, tak manis oh anak dara cakap camtu..tapi bengang la pulak,asek tanye bila nak kawen and ada baby...korang nye time dah lepas...sila bersyukur dan sila la doa untuk aku lak..


stress okeh....heboh plak..kau ingat jodoh neh boleh ke aku nak tetapkan..ALLAH S.W.T yang tentukan..uwaaaaaaaaaaa...aku tak suke nak marah-marah bab jodoh neh sebab aku tau itu kerja ALLAH....be cool cikdonat!!!!!...


^______^
Share:

1 komen:

Salwa said...

wah.marah betui.hehe.sabar2. I doakan u ketemu jodoh yang baik dan sesuai untuk u. InsyaAllah. ;)