Followers

October 27, 2011

Hati-Hati Bila Kawan Yang Sekian Lama Menjadi Halimunan Tetibe Menjelmakan Diri..MLM Kot.

hati-hati okeh..aku sangat tak suka bila kawan yang dah lama tak muncul tetiba muncul pastu konon nak jumpe sebab dah lame tak jumpe....gile aku benci..sangat-sangat...





kalau dulu kita ingat dia bagai nak rak..sms dia..tanye kabar dia..tapi satu hapa pon dia tak layan..sekarang tetibe plak dia sms kita..eh..pandai la pulak cari nombor kita....padahal kita dah tukau nombor bape kali dah...eh eh..camno tuuu...





sebenarnye nak cerita..pasal sorang kawan yang dari sekolah rendah ke sekolah menengah yang tetibe muncul....eh..dalam hati tertanye-tanye...kenapekah kau mengSMS daku neh..sungguh daku terperanjat..sebab kau adalah memang seorang kawan yang memang bukan jenis ingat kawan...eh eh.....





asal nak weekend je mesti sms tanye balik kampong ke tak..nak jumpeeeeeee...da lame sangat tak jumpeeeeeeeeee...ye la sangat kau..tolong la eh...aku memang dah pelik pelik..mengapakah oh mengapakah kau mencari daku yang dulu kau langsong tak hiraukan..eh..kawen pon tak jempot kot...hahahaha..tahu-tahu dah beranak sorang..ufffffff....






eh..nasib baik ada Facebook......tetibe terasa berguna lak Facebook neh....tetibe lak dia baru epruv aku sedangkan aku dah lame dah add kot..ye la kita neh ingat kengkawan, so mane yang kenal aku add la...berjaman woohoooooooo tunggu dia epruv....baru sekarang nak epruv...ohhhh..rupanya ada sebab epruv..kalau kau tak MLM neh, sampai aku close account FB kot, kau tak epruv......






bila dah epruv...aku pun jadi stalker la....stalk fb dia...hahah.rupenye giat berbisnes...bonus besar..bonus besar..sangat la eh....kompom ah sebab neh kau mencari daku kembali...lame tak jumpeee eh.......sangat la kan...nyampesss laaaaaa........







dan terbaru, malam tadi pergi serang rumah besfren akuuuuu...haduyaiiii........"dulu kan dia sombong..."..see, itula yang terkeluar dari mulut besfren akuuuu....masing-masing macam blur je bila tetibe dia menjelmakan diri...Ajak masuk bisnes hai O okeh....siap suruh besfren aku buat loan..23k kot...hellooooooooo..kau ingat buat loan tu macam pinjam duit kat mak mak kita keeee.....kalau tetibe ada hal tak menduga....dengan ape nak bayar..dengan duit kau??..kompom ah tak....pastu tetibe nak kompom kan malam neh gak..nak datang lagi..gile memaksa okeh!!!..





sekarang neh, memang aku tunggu je dia SMS ajak jumpe..memang aku sembur cukup-cukup..tapi sebenarnye aku dah tersembur kat orang yang bagi nombor henpon aku kat kawan tak ingat kawan neh...rupenye dia dah terpedaya kat kawan yang tak ingat kawan neh...dah join pon....dua kali lima jeee...aku perli kawan tak ingat kawan tapi rupenye dia bersetongkol...padan muka kau...pedas tak ayat kau dapat dari aku ari tuu...?




eh..aku bencila ada kawan macam neh....serius!!...




::sorry la eh myJZ..terpakse luahkan..sebab dah geram...::


::apdet tajuk blog..hahaha..tadi tajuk cam kaliang..hati tengah panas terus jadi kaliang::
Share:

4 komen:

OrangAkaun K said...

kehkehkeh
ada udang di sebalik mee segera rupanya..
biasa la MLM,
mesti nak cari member punya...

.::WaNiE::. said...

kalau tak MLM, suruh beli insuran hahaha

Anonymous said...

saya pun takut gak nak jumpa kawan2 dan sedara mara yg buat mlm atau insurans, bukan anti tapi kalu saya nak produk mereka saya tahu mana atau siapa nak dicari, paling tak suka bila mereka ni jadi pushy dan dah jadi tahap harrassment pulak.

deatH_luVer said...

Orang Akaun^^tau takpeee.....baru sekarang lak tu ingat kengkawan..


wanie^^hahah..ko macam biase kene jeeee

anonymous^^jadi pushy paling tak leh blah okeh....benci!