Followers

September 27, 2011

Sketsa budak bawah umur..aku geli...

Budak bawah umur : kak,umur berape?

Aku : cube teka..

Budak bawah umur : 24..

Aku : tak laa (dalam hati da yahoooooo....)..

Budak bawah umar : 25..

Aku : tak.. (yahoo lagiiii)

budak bawah umur : 26

aku : tidak..(dalam hati kihkihkih)

Budak bawah umur : betul2 la kak..saye x suke main-main..serius sikit..


Aku : 29 laaaa..

Budak bawah umur : beza setahun je dengan saye..takyah la panggil kakak...saye panggil ayang eh...

Pale hotak kau!!!!

*lepas tu dok bebel ayang b ayang b...aduyaiiii.........nak ku terajang kang, tempat public mcm neh..

nasib baik la 3hari je lagi program kat sini..paling tak suke orang mengayat macam neh...macam la aku tak tahu umur kau bape dik...baru 21 kot..


Besok kompom ku x jejak lagi kat tempat kau.. Aku geli la dengan manusia macam ni even muke kau hensem..

Hatiku sudah dimiliki..
Share:

1 komen:

|| A r a W a n i || said...

Ecece..
Eceh eceh...


Ayat last wa xtahan.


"hatiku sudah dimiliki"


Sho shweeet~~~