Followers

September 2, 2011

DP..


ape itu DP? default picture di facebook..yes..aku selalu keliru nak letak gambar mane sebagai DP..selalu letak gambar isha je...tapi nak gak glamer letak gambar sendiri tapi takde gambar yang terbaru kalau ada pon..yang bam bam je..terus tak jadi..terus kejap2 aku tukau gambar isha..kejap2 gambar aku..T____T..pastu gambar isha kembali.... :p




semangat raya sedang membara...posing2 gak satu family di satu hari raye..tapi satu ape pon aku tak tempek kat blog kan...segan laa..tetibe jadi segan plop kan..hahaha..siyes...yang kat facebook pon, adik aku yang tag..tapi setiap gambar yang ditag, aku sorang je yang boleh nengok..only me okeh..sebab takmo diri neh dikhianati...:p....



DP kat atas tu tak sampai setengah jam pon bertahan sebagai DP..aku dah tukau pada gambar isha...segan la weh...nampak sangat aku lawa dalam gambar tu...nampak putih berseri padahal kat luar..hanye aku je yang tau....hahahahah....perasan...dush..dush.....



eh..saya dapat berpose penuh pada taun ini tau...oh,terus bertukar saye kan..hahah..yela..rasa diberi penghormatan oleh ALLAH S.W.T untuk berpuasa penuh..bukan semua orang dapat berpuasa penuh kecuali ibu-ibu yang mengandung...tapi saya bukan mak buyung..saya cume diberi kelewatan untuk bercuti bulanan dan sekarang saya sedang bercuti. alhamdullilah tidak payah untuk menggantikan puasa pada tahun ini..sila jeles!..




kejap je dah hari jumaat kan...phewww..ahad dah kembali ke selayang..aduyaiii..buhsan gileeee....perlahankan waktu boleh??
Share:

4 komen:

adiek galcute said...

aku jeles ko leh posa penuh...

deatH_luVer said...

hehe..sila jeles banyak2 ea dik..haha

adiek_galcute said...

eleh kedengki la tu...wei abg john dtg beraya kt umah ko ker?

deatH_luVer said...

tak.
aku tak jempot pon..
rumah dia pon aku singgah masa nak balik.
segan gile.. :p