September 15, 2011

bila tangan tak berseni....^____^

sekarang neh dok gian nak buat katun comey2...jeles sangat nengok mereka-mereka yang boleh buat katun comey2..

aku neh dah la tangan tak bape nak seni..nak buat garis lurus pakai pembaris pon masalah...tapi minat nak buat katun makin meluap-luap sejak akhir-akhir neh...kat opis pun leh jadi keje nak buat katun......


bulat gile muka katun neh..dah tuuu siap muka berkerut..sebijik cem aku kot..salu berkerut je muke...hehehhe.....

permulaan....aku harap..pasni..katun yang lagi comey dapat aku buat....aku kan penjeles tegar...maka jeles terhadap mereka yang dapat buat katun comey adalah sangat tinggi...

*bagi tangan dan otak korang yang kreatif kat aku weh!!!...




Share:

0 komen: