September 15, 2011

Love | eksklusif......

aku - rindu..
dia - .................

aku - luv u..
dia - ..............(tukau topik)

aku - selalu macam neh..takde respon..T____T (dalam hati dah sebal-sebal dah)
dia - tak eksklusif la kalau selalu sebut..........

eksklusif kata kau..hahaha..dia memang salu macam neh..tapi okeh la kot..kalau cakap selalu, da takde rasa ape-ape....aku memang selalu cakap rinduuuuu laaaa..lebiu laaaaaa..tapi sekarang macam dah malu sikit laaa nak cakap selalu sebab fikirkan ke EKSKLUSIF an dia tuuu........^_____^..


kalau dia sebut je rinduuuuuuuuuuuuuu....idong aku dah kembang kempisssssssssssss......hikhikhik....


Share:

1 komen:

Salwa said...

tu 'rindu' yang sangat mahal.hihi.