Followers

August 23, 2011

takde tajuk...raye itu cerita..




alhamdullilah..settle jugak bayar zakat...pening kepala nak bayar kat mane...pening la sangat padahal opis dekat je dengan pusat bayar zakat..cume malu-malu meow je nak pergi sorang-sorang... :p

bila semalam ada mase dengan mencuri masa di opis untuk mensoping sekejap..maka bayarla zakat...alhamdullilah..lega sangat...boleh senyum-senyum sampai telinga.....

cokelat raya neh saye buat..... :P..pecaye tak?..tangan tak bedong neh telah berjaya buat cokelat ini..percaye laaaa...hahah..gile senang oh buat cokelat ini...bahan dia 3 je pon...jadi takyah susah-susah la nak pergi membeli cokelat raya neh.....sendiri buat lagi okeh..boleh buat sambil tangan masok dalam mulut..... :p....

Share:

2 komen:

CIK PARO! said...

nak coklat tu..
cam sedap je kan...

jom baca ni>>

http://kisahcikparo.blogspot.com/2011/08/kenapa-ada-yang-nak-ambil-hak-milik.html

deatH_luVer said...

nak?
buat je cik paro uittt..
senang bangat!