August 16, 2011

raya.

pagi tadi dengar lagu raye..menyentap kalbu sungguh...rasa macam dan-dan tu jugak nak balik kampong...hahahahhah...tapi ape pon tak beli lagi kecuali kasot raye...tiap tahun memang camtu..blur je time nak raye..T_____T....nak buat blur-blur la sampai raye...mintak2 bonda belikan sepasang dua baju raye...hahaha..amek ko..sepasang dua la sangat..nanti bayang sepasang pon takdeeeeeeeee....menangis la aku di pagi raye... :p



tema raye taun neh ialah OREN!!....tapi aku yakin seperti biasa setiap tahun mesti ada yang buta warne..kompom ah..nengok baju anak kak lang pon, dah rase tersoal diri sendiri.."buta warnakah mereka???...kuning perginyeeeeeeeeeee....eh..ekcely kasot aku pon dah terselit warne-warne kuning..mungkinkah aku jugak akan buta warna...atau mungkin anak-anak bonda yang di kuala lumpur ini ingin membuat tema sendiri..^_-




tidak percaye gile bila aku order kuih raye hanye SATU!..gile..kenape kah?..malas nak fikir..hahaha..boleh?..nanti la pergi merayau-rayau dengan kak lang mencari kuih...ataupun projek membuat kuih secara habis-habisan akan diadakan di kampong...*kompom pengsan...kompom sangat la.. :p




okbaidahtaktaunaktaipape.^___^..selamat berbuke puasa..yeay..aku belum lagi meninggalkan puasa...alhamdullilah...mintak-mintak penuh tahun neh..tidak mustahil kan??...











Share:

1 komen:

Cahya Qasehnya said...

saya pun blum eskape puasa. puasa penuh tahun ne? tak mustahil tak mustahil. hehe.

takpe kuih raya leh beli saat2 akhir. :)