Followers

August 20, 2011

ramadhan ke 20

balik kampong...tetibe je sebab ada orang ajak.. :p..lagipon dah rindu kat dia jugek sebenarnye..




pagi - pagi lagi da cari cat untuk cat umah...lepas tu bahagikan tugas...dak adik cat umah..aku amek tender lap sawang umah....mula-mula excited...panjat tangga...tinggi gileee.....gayat!....




berapa kali asik jerit MAK sebab rasa macam nak jatuh..............saspen je mak dengar...lepas tu memang betul-betul jatoh...aku je jatoh..tangga tegak berdiri lagi..hairan mak...aku gelak-gelak je..hahaha..mengantok kottt.......sakit montot..dalam seminggu dua kali aku jatoh..badan gemok sangat kot tak balance dah...muarhahahhahaaha....




yang buat aku sedih.........................




mak selalu ulang ayat " KALAU ABAH KAU NIH.................. " T_______T
Share:

0 komen: