Followers

August 11, 2011

penagih paru





hampir setiap hari aku makan lauk paru....semalam je macam malas nak beli..nak mengekang ketagihan pada paru..terasa macam gile la pulak hari-hari belasah paru..kalau tidak bulan puasa, takde lak menagih paru... tak ke haru..







semalam beli kuih ini..kuih tepung gomak dan sebenarnye baru semalam aku tau namenyer..hahaha...sedapp....dari dua hari lepas memang dah aim dah kat kuih neh...hari ni rasa nak beli lagi tapi hari ini pasar malam la pulak bukan bazaar...




neh jenis kuih dengan peel nye sekali..aku amek dari grup sekolah aku kat fb..



Kuih paling gangster
= Lompat Tikam

Kuih paling sexy= Puteri Mandi

Kuih paling keji= Taik Itik

Kuih bajet cute= Cek Mek Molek

Kuih untuk awet muda= Seri Muka

Kuih paling alim= Kuih Ketayap

Kuih penyakit lelaki kronik= Batang Buruk

Kuih suka pukul= Kuih Lompang

Kuih dalam zoo= Badak Berendam

Kuih untuk Sam Polis Trafik= Kuih Sampreeeeettttt

Kuih yg bangun sendiri= Kuih Bangkit

Kuih org x mandi= Kuih Bau-lu
Share:

2 komen:

Omu Rice said...

omu datang...omu suka jugak paru...minat giler...lawak la nama2 kueh tu...tak terpikir lak...kreatif...

FaizalSyukri.com @ Peja - Pendapatan Dengan Blog said...

hahahahaha, kuih bau-lu xmenahan tu...
sstgh org ganung panggil wohulu...

Artikel terbaru:
Jimatkah Penggunaan Hot Ticket Yang Diperkenalkan Oleh Hotlink?