Followers

August 8, 2011

nebes.

hari pertama masuk opis lepas outstation kat klia..nebes gile..langkah masuk je, kakak PA yang comey lotey tuu dah senyum-senyum..


"okeh akak..saye nebes neh...."bercakap sambil melangkah ke arah meja...



kakak,saye nebes sebab meja saye memang saye dah agak akan dilambakkan dengan kerja...kesian saye kan kakak...bagi kerja outstation..tapi kerja di opis setia menanti...



itu belum tambah lagi kakak manis kalau kejap kang bos kita panggil.kejap kang itu..kejap kang ini..saye stress la kakak sampai rasa nak pergi melepak di kedai mamak je tapi tak boleh...aduhai kakak..saye tensen sekejap la ari neh kakak..



macam la kakak tu baca blog aku...


:p
Share:

2 komen:

|| A r a W a n i || said...

Xpelah kakak tuh xbace..
Kakak yg ini still baca, dont wery..

Aww~~

Nebes lg tak?
Ke dh kat kedai mamak ni?

deatH_luVer said...

kakak keeeee?
hehehe...

kedai mamak belum sampai tahap tuuu lagii...hehe