August 25, 2011

Coklat Raya dan Cornflake Coklat..Memang Bam-Bam La Aku Raya Ni.


aku buat kuih - kuih raye seperti tajuk di atas..rasanye sepanjang aku hidop di bumi neh, ini la cubaan kali pertama aku buat kuih tanpe keluarga di sisi...sob.sob.sob..eh..perlu ke rasa sedeh tu..patotnye yippaaaa..bangga siot dapat buat kuih raya...muarhahahahahah...

tapi boleh buat yang simple saje sebab umah sewa takde oven..yang ada cume microwave..jadi lupekan saje mahu buat biskut raya yang dibakar...aku memang takkan buat biskut raya yang dibakar..sebab aku sendiri pasti, biskut tersebut TIDAK AKAN JADI....huhuhu..selalu gagal kalau bab melibat oven neh....T__________T...

benci...


okeh..takyah benci sangat la diri sendiri sebab dah pandai buat cokelat di bawah neh...takde la rasa tak gune sangat..hihihihi....operasi membuat malam tadi..balik je dari berjimba bersama-sama ibu aqil, terus berhempas pulas di dapur...sorang-sorang mengadap..semalam bersama housemate..hari neh sorang-sorang..sob.sob.sape suh nak berjimba sangat..tapi okehla, sebab pesen aku, tak suke ada orang dok mengadap aku memasak ke ape ke..memang teros rasa takleh buat...kenyataan.. :)..

dan inilah hasilnya..



comey kan...perasa strawberry dengan milk chocolate..tapi tak berapa nak okeh..aku lagi suke full milk chocolate...



nih lak biskut cornflake coklat..nampak je cun..tapi hasilnya....hahahahah..boleh la kot..cume aku kene tambah cokelat lagi sikit kot..sebab bila dah sejuk..cokelat tu macam kering sangat......

tapi kalau aku nak tipu korang boleh je.....yes...biskut itu sedap!.... hahahahah..

*dah mereng dah neh..tak leh fikir ape-ape..fikir nak raya sajork!...

** aku kompius antara biskut dan kuih..


Share:

0 komen: