August 8, 2011

Love | Bila Sebut Pasal Love.


credit untuk SYA..Hye Sya!... :p


aku suke semua statement kat atas...suke sangat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..........gile banyak tande seru....hikhikhik....



tapi aku selalu tak dapat ikot yang no.7...... -______-..memang selalu macam tu..kadang-kadang hati rasa bengang gile..tapi mulut cakap tak kesah..salahkan mulut aku neh..takpun jari yang taip sms..susah okeh nak cakap yang kita tak okeh dekat orang yang kita sayang..nak jaga hati dia sangat tapi hati sendiri terseret...ade sape-sape kisah?..ko ngadap je la sengsorang.....



no.6 ---> kadang-kadang tangan aku neh celupar gak..asek-asek taip sms cakap pergila cari orang lain, saye neh tak cantik..orang tu lagi cantik...pergilaaaa...sob.sob.sob...tapi kalau dia cari orang lain baru padan muka aku kan...hati tak kental....



tapi sebenarnye makin hari makin banyak perkara yang dia buat yang selalu buatkan aku rase bersyukur jumpe dia...^___^..alhamdullilah...



tapi aku tak tau le dia camne..sebab aku rase makin lame perangai aku makin takleh kawal....muarhahahahah...asek rasa nak hangin je..seminggu tak hangin, bagi aku itu bukan aku....hahaha..boleh camtuuuuu?....


:p


pengakuan berani mati:kalauantarakamitiadajodohitusemuasalahakubukansalahdia.

Share:

0 komen: