July 5, 2011

Ular-Ular...Sakit Okeh..

malam tadi aku kene ular-ular...ataupun cramp...sakit okeh..nak menangis aku diwatnye..T____T..bulan lepas dah kene..bulan neh kene lagi..apekah aku memang akan kene ular-ular setiap bulan...oh...T___T....

jadi pepagi neh rajin la aku usha pasal ular-ular neh....

baca dekat blog INI

dia bagitau..
~ kalau nak buat latihan fizikal,kena buat warm up dulu....
[semalam aku men pingpong, aku men belasah je terus maen..oh okeh..mungkin salah satu sebabnyeee...]

~ kalau dah rase macam nak kene..elok terus berdiri...sebab dia akan naik dari bawah ke atas...
[woohooooo...macam mane kan....sempat tak fikir nak bangun terus kalau sakit dah mencengkam........huhuhuhu...]

~ lepas tu sapu minyak panas.....
[aku buat malam tadi..lega sikit..tapi pagi neh sakit sikit kaki neh....]

~ jangan pasang kipas ataupun air cond..
[malam tadi terbaek laa....kipas angin betul-betul menghala ke kaki......salah diri sendiri la jugak gamaknyeeeeee]....

~ last sekali..pergi la berurut...
[aku?...aku nak berurut....assalamualaikum sajeee la...geli oh.......]


pempuan neh lar yang kene ular-ular malam tadi..... :p
Share:

0 komen: