Followers

July 6, 2011

Ular-Ular Part Two

hehe..part one kat SINI..



malam tadi aku kene lagi..tapi aku memang dah beringat sebelum tidO....beringat dengan gile taknak pasang kipas angin punye pasal lalu kene gigitan nyamuk lalu dengan pantas membuka kipas angin....



lepas tu nak dekat subuh..agak-agak macam nak kene..memang terus aku bangun lantas berdiri..dan oh yeahhhhhhhhhhhhhhhhhh....ular-ular tak sempat melingkau......



seriyes okeh..kalau korang kene..korang kene cepat-cepat bangun dan berdiri....




eh.......sukeeeeeeeeeee laaaaaaaaaa..tak perlu risau lagi....:p...




tido je keje aku kan..:p

Share:

1 komen:

Salwa said...

ular-ular tu kebas rupenye.ingatkan ular betul.confuse sekejap tadi.hihi.