July 19, 2011

ticket panas

dalam bahasa inggeris - hot ticket..



sape tidak tahu tentang hot ticket, memang rugi..dah berbulan kot aku gune hot ticket..tapi sekarang, aku memang panas macam cacing kepanasan bila hot ticket susah benau nak dapat...



ahad petang topup biasa sepuluh hengget..hari isnin malam dah tinggal tiga hengget empat puluh lima sen saje.....kalau hot ticket, aku masih lagi boleh berlagak selama sepuluh hari tanpe ketandusan kredit dengan hanye berbelanja sebanyak lima belas hengget..


jimat...sebulan hanye RM45 duit topup aku dengan hot ticket...


tapi kalau topup biasa..paling bangsat pon sepuluh hengget tiga hari...
cube kira 30hari / 3 hari = 10hari
10 hari x RM 10 = RM 100


RM100 - RM45 = RM55


aku kerugian RM55 kalau topup biase...


kesimpulan :- biase la..dah hujung-hujung bulan macam neh, memang aku rajin sikit nak buat kira-kira.... he.he.he..


tapi betul...hot tiket sangat menguntungkan................



Share:

1 komen:

iQBaL HaSBuLLaH said...

untunglagi jd org muda,leh pakai celcom upax.lg murah.sebulan 10ringgit je kalau main sms memanjang..hahahaa