July 29, 2011

sukan.


laz wik aku join sukan antara jabatan kementerian pertanian..


seronok..


seronok dapat baju free tiga helai..dapat tracksuit sehelai..dapat kasut sukan satuuuuuu....dapat makan free selama 5 hari......dapat naik tangga hari-hari sampai ke tingkat 5.....mampuih...


first time join setelah tujuh tahun berkhidmat..hahahaa..baru tahun neh dorang nampak aku kot..sebelum neh dorang buat-buat tak nampak aku...padahal diri sendiri yang memang kaki bangku malas nak bersukan...


berkampong di port dickson 2 hari setengah..berkampong di UPM, 2 hari setengah...jadi 5hari la aku dok berkampong meninggalkan rumah tercinta....


keputusannye : tak kemane pon aku time sukan neh..kalah sajork.... :p......


suke nengok akak MADA maen pingpong..gileeeeeeee besh...maen dalam senyum tapi perghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..........hebat...................
Share:

0 komen: