Followers

July 18, 2011

seram sangat kot.

aku dan housemate aku memang gunekan sms kalau ada ape-apa yang tak puas hati ke..merajuk ker..ape ke...padahal dalam rumah je...nak gak sms tu..kaya sangatla kot sebab pakai hot ticket..tapi hot ticket dah kurang dah sekarang...


malam minggu dia sms aku..mase tu aku kat umah kak lang..mase neh masing-masing mud tak okeh..


hsmet : pasar malam dah balik kan?*dia pon kadang-kadang kaliang cam aku..
aku : tak paham
hsmet : dah tutupkan..
aku : a'ah...lapa ea..
hsmet : tak...cume nak kunyah-kunyah je..
aku L : mam la roti..
hsmet : okeh..tqvm..


*sebenarnye panjang.malas lak aku nak taip panjang-panjang..


semalam...sampai-sampai je..aku dah seram sebab nengok lampu bilik aku menyala...ah..sudah...takkan la aku tak tutup..sedangkan masa aku pergi ke rumah kak lang dah tengahari...takkan la aku pasang lampu siang-siang buta hari tu..dah timbul kemusykilan kat hati....tapi gasak ah..



bila sembang dengan housemate pasal lampu bilik yang menyala..mati-mati dia ingat aku ada kat umah malam tu sebab dia ade dengar orang beri salam...dan sebijik suara aku....tu sebab dia sms aku..macam konon-konon nak ajak g pasar malam..rupenyeeee.......aku takde kat umah.....


persoalannyer : siapekah yang beri salam dan menyalakan lampu bilik aku itu...seram okeh..


jawapannyer : mungkin itu ilusi budak rumah aku dan aku sendiri pon terlupe nak tutup lampu sebelum pergi umah kak lang....


jadi takyah la rase nak seram sangat kot..... :p
Share:

0 komen: