Followers

July 18, 2011

putih bersih.

aku tukau lagi..macam tak berkenan lak kat si hitam legam tu..dan aku padam wajah comel aku di header..comel sangat..aku takut nanti awal ashaari curangi scha...*perasan..



sejak kebelakangan neh aku perasan aku tidak boleh kawal perasaan aku..selisih faham dengan housemate berkali-kali...rase macam nak angkot tV masok bilik..nak angkot peti ais dan mesin basoh tak boleh, housemate punye...



memang betul, hidup bujang dan menyewa bersama beberapa orang rakan adalah satu cabaran untuk kita mengekalkan kemesraan bersama..jarang la korang nak bertepuk tampar 24jam...sesekali ada gak rase tertampar di hati kan....perkara biasa....sedangkan diri kau pun kau tak begitu memahami apetah lagi kalau orang lain...sabar je la...



dah lame tak bercerita tentang si kenit isha..dia dah semakin matang..betul!..umur tiga tahun dah tak kesah kalau aku tak hiraukan dia sebab tu la kalau umi dia suh jaga setiap minggu pun takpe...



semalam, tido sebelah dia..dia bangun-bangun, dia cuit-cuit tet** aku...kejap yang kiri..kejap yang kanan..lepas tu berulang balik..sekali dua takpe..neh rase macam dah tiga empat kali..hampeh..ape kau ingat ini UMI kau ke kau boleh nak raba-raba..terus aku alihkan bantal yang ada kat muka aku..


"eh..ingat UMI.."..si kecit tu bersuara...


hamboiiiiiiiiiii................tolong la isha...kalau mak ndak stim kang cemaner...sadis okeh... T____T...

:p



Share:

0 komen: