July 4, 2011

Pembawakan Budak ke Ape Neh..

eh..aku tak kawen lagi..tapi perangai aku macam orang sedang membawak budak dalam perot..opss..jangan salah sangka...dalam perot neh hanya mengandungi bahan kumbahan sajork...miahahahahaha..


dari malam tadi membawak ke saat ini, memang aku macam agak moody dan asek berfikir sajork.......


mengantuk dan sakit kepale tapi petang neh nak turun maen pingpong gak sebab kalau tak bizi...semua perkara aku sumbatkan dalam kepala otak untuk difikirkan...


tapi tengahari tadi perot neh disumbatkan dengan kehepsi..dua orang opismet belanjeee....



ini model kehepsi terbaru..nak ke blog dia...... tekan SINI..gambar pon curik kat belog model kehepsi neh..
:P

notakakiemo::sedang dalam mood merendah diri dan terus berkata "dia boleh dapat yang lagi baik dari aku.........."
Share:

4 komen:

~E-bU AQiL iMAn~ said...

haipp...gambar ini tiada kene mengena ngan tajuk entry ini ya...harap maklum..hahaha...

deatH_luVer said...

@~E-bU AQiL iMAn~
hahahahahahahahaha....

i doakan yu neh...moga2 ada rezeki untuk dapatkan adik untuk aqil..:p

Hunny Kitty said...

sedapnyerrrrr

~E-bU AQiL iMAn~ said...

hoho...AMIN!!!!
tapi tunggu Aqil jln dulu la kot...hehe
nanti sonang die jaga adik die..hikhik