July 29, 2011

Love | Mencintai Aku Dengan Seadanya

saya cintai dia dengan seadanya..
tapi kadang-kadang saya rajin buat hal..
contohnya macam malam tadi..
saya ingatkan hati dia panas sebab Malaysia kalah..
hingga terus nak tido saje padahal awal lagi....
saye terus hangin lalu buat moody...
lalu off henpon tapi tak sampai beberapa minit terus on..
perangai tak sepekah!..
nasib baik dia ada kol..kalau tak,saya tambah hangin..


lepas tu malas nak layan sebab ibu aqil ada kat rumah..
buat bodo...
dia pon buat bodo..
masing-masing buat bodo..
mintak-mintak la yang tengah baca neh pon tak terasa diri bodo sebab baca entry macam bodo bodo je neh..


tibe-tibe ada mesej dari dia...
rupanya hati dia panas sebab saya...hahaha..
marah pasal entry orang johor..
*saya dah dilit..takyah cari...


sory..
tak sangka entry tu leh jadi gadoh..
itu semua hal lame..
semalam gatal sangat nak apdet pasal dia..
lepas neh janji takde dah apdet pasal dak jb tu..


apdet pasal cinta hati saya sorang tu jeeeeeee..


saye nak bagitau dia..
saya sayang dia..
dan
terima kasih sebab sayang saya seadanya..

buat kali ketiga nak bagitahu kamu..
saye beruntung ada kamu..
serius...

kamu je yang terima saya seadanya..
terima saya seorang budak yang gemok tapi comey neh..
terima saye seorang budak yang suke emo tak tentu pasal..
terima saya seorang budak yang kuat jeles tapi sebab saya sayang kamu memang patot saye menguatkan jeles saye...


okeh..
tu jee...
saye ada kamu sorang je..


sekian terima kasih..




DSJZ <3 EJZ
Share:

0 komen: