July 18, 2011

macam la kau tak biasa.

aku baca blog bekas teman tapi mesra...eceh..siap ada bekas tu..waaa...bahagia dia sangat.....alhamdullilah.....tapi dulu aku ape ea kalau dia bicara dia setia sama girlfriend dia ketika dia berteman tapi mesra dengan aku dulu...sape aku?..sape?...eceh..emo sajeeee.......*berlakon je neh..


kahkahkah..tetibe nak sentap..


macam la kau tak biasa kau cume teman di kala orang lain terluka..


cube kau ingatkan diri sendiri boleyh?..



balik balik aku terasa nak cakap TERIMA KASIH JZ sebab penyelamat untuk hati aku ...

Share:

2 komen:

- elina - said...

meh sni nak peluk skit.

hehe

jgn emo2.

deatH_luVer said...

hu.hu..
kene emo..
emo sekejap untuk luahkan rasa sedeh.takpuashati.bengang.sakit hati.

eh.tipu je kesemua di atas..

kamu dah kembali yer gulagula.