July 4, 2011

Ku Pendam Sebuah Duka Part II


eceh..siap part-part pulak kan..yela..hari tu nak taip panjang-panjang tak boleh sebab apdet dari henpon saje...kali neh nak taip panjang-panjang...diulangi panjang-panjang...


sebab ape ea aku buat tajuk entry macam di atas....?..sebab banyak yang aku pendam beberapa hari atau beberapa minggu atau beberapa bulan kebelakangan neh..


siksa kan kalau kita pendam tanpe meluahkan....atau mengIYEkan sesuatu perkara padahal sebenarnye kita mahu cakap TIDAK.....


aku sebenarnye memang TAK SUKE...pahit sangat rasanye..tapi sebab nak jaga hati orang..aku telan je rase PAHIT tuuu......


dan sekarang rasa macam nak keluarkan rasa PAHIT tu....

walau dengan family aku sendiri pon..memang aku akan gelak-gelak bila dorang cakap ape-ape...walau pasal JODOH sekalipun..perit kan umur dah macam ini tapi belum berkahwin...family pulak macam kadang-kadang tak pakse..kadang-kadang ada gak berbunyi..bila tang berbunyi tu yang aku tak berapa nak tahan sangat........ehem-ehem..aku tak boleh nak tulis banyak sangat pasal family sebab adik aku pun blogger...see..aku pendam lagi sebab takleh tulis kat blog...


kisah orang tu pulak...aku memang banyak sabar...tersangatla banyak sabar....diam-diam je...dia buat ape pon..aku diam je...nak merajuk pon..memang sekejap je...aku bukan pandai nak merajuk lame-lame...haiks..masa taip neh pon..hati sebu...balik-balik aku fikir pasal malam tadi...lebih-lebih lagi baca komen dia kat wall sorang rakan neh...itupun aku boleh jadi hal..tapi aku tak tunjuk depan dia..senyum-senyum lagi walau dalam hati neh.( ? ) ( ? )..tak masok lagi bab ada orang VIDEO CALL dia....VIDEO CALL tuu okeh..terus rase....hmmmmmmmmmm.....


fine..aku tau..aku tak secantik mane....

eheh....motif?..


kepercayaan itu penting kan..tapi aku belum boleh bagi sepenuh kepercayaan pada dia..






Share:

0 komen: