July 8, 2011

bersih.

hebatkan penangan BERSIH neh sampai anak buah aku si AHMAD BUKHARY tu pun siap cakap dengan aku nak g perhimpunan BERSIH...pengaruh mak bapak..kesian anak-anak..




macam tula anak-anak kelahiran dari negeri parti pembangkang...dari mak bapak turun ke anak-anak..walaupun anak-anak lepas tuh dapat kerja kerajaan tapi masih lagi dok undi parti pembangkang...mane kesedaran mereka kan......




yang mana kakitangan kerajaan pon yang menyokong parti pembangkang rasa macam ape je..kalau kau rasa kerajaan tak membantu kau dalam hidup..pergi berhenti kerja kerajaan dan buat bisnes sendiri..ini tidak, maki kerajaan pak pung pak pung tapi tak sedar makan gaji dari kerja kerajaan...tapi aku syak, mesti mereka akan cakap, duit kerajaan duit rakyat gak....tapi fikirla sendiri..



yang mane baca belog pasal anti kerajaan lepas tu terpengaruh..elok sangat la terpengaruh tanpa tahu asal usul kebenaran satu-satu cerita..pak pung pak pung pasal si bedol makan rasuah, si mamat kaki betina..tapi korang tau ke KEBENARAN kisah tersebut...jangan hanye sebab baca kat satu-satu blog atau surat khabar lepas tuh terpengaruh....lepas tuh dok sebarkan lepas tuh korang tak sedar ke korang dah buat dosa menyebarkan fitnah kalau la sebenarnye berita tu tak BETUL...lepas tuh lagak bercerita macam dah sahih betul jeee cerita tu PADAHAL korang pun baca dari suratkhabar...





aku pun kalau setakat kat dalam blog, susah sikit nak percaya..lebih suke atas pagar jeee....baca dan diam dan kadang-kadang gusip sikit-sikit.....nak sebarkan dan terpengaruh pasal politik neh takde la sangat....takut ape yang kita cakap TAK BETUL..free-free je dapat DOSA....



yela..setakat tulis..aku pun boleh tulis aku bercinta dengan shaheizy sam lepas tu aku maen kayu tiga bercinta dengan awal ashaari lak..setakat tulis..boleh la bhaiiiiii.....ini selingan je korang jangan percaye...





aku letih okeh dengan POLITIK sekarang neh..dah macam dalam cerita HINDUSTAN dah bila nengok fenomena politik kat Malaysia neh...

Share:

0 komen: