Followers

June 1, 2011

Ustaz Kazim Elias

pagi tadi ada ceramah bulanan di jabatan aku..

ustaz kazim penceramahnye..korang kenal?..aku pun tak berapa nak kenal sangat..tapi sejak kebelakangan neh bila akak aku suke nau nengok kat youtube ceramah ustaz kazim neh..aku pun jadi berminat..gile lawak ceramah beliau..


hari neh pon ustaz kazim berjaya buat kitorang gelak tak hengat...aduhai...hahahaaa..nengok..sambil taip pon aku boleh gelak...beshhh...sangat beshh....teringat-ingat ape yang dia ceramahkan tadi.....


dalam gelak dia bagi kita ilmu...aku nak cerita kat sini pon, aku pun bukan pencerita yang baik..ape kata korang g kat youtube untuk dengar ceramah beliau...mesti korang tak kering gusi dibuatnye....


:)
Share:

2 komen:

Farah Shamsudin said...

ustaz kazim.. mula2 saya pn tak kenal die.. samapila en hubby suka sgt dgr ceramahnya kat youtube.. terus saya jatuh cinta dengan ceramah dia.. kelakar!

deatH_luVer said...

@Farah Shamsudin

hehe..tau takpe farah..sangat kelakar kan...