June 22, 2011

Tak Serius Itu Aku


aku juin budak-budak neh men pingpong petang-petang..suke suke sajork...seronok beb..bola potong la ape la...asal dapat mata je..aku bersuka ria la..tapi kalau buat silap sikit...mula la gelabah..rase macam mase tuu gak nak balik......

dorang rajin ajar aku skill yang baek-baek punyee..tapi otak aku neh sekejap je pon dapat tangkap lepas tu ikot suke hati aku la nak gune skill aku sendiri..tu yang akhirnye aku fedup.....lepas tu sedih sendiri...arghh..nyampah..

aku neh jenis suke gelak-gelak tapi aku serius....entahla..dah jenis suke gelak-gelak..aku nak buat camne kan....

tuu yang aku tersentap ri tu..dorang cakap aku tak serius..suke gelak-gelak..aduyai..padahal aku bagai nak mati hafal segala skill-skill tapi.......ish..balik-balik nak salahkan otak....balik-balik nak salahkan habit aku yang suke gelak-gelak neh...

macam mane ye nak jadi orang yang serius.......
Share:

0 komen: