June 18, 2011

Seminggu Dua Entry

dalam minggu neh dua entry je aku buat..itu pun dok copy paste je..bukan luahan dari hati ku ini..eceh..ayat nak comel sajork.........entah la..sekarang neh mud nak apdet segala bagai adalah merundum.....macam malas je disamping kerja yang agak macam bertimpa-timpa..konon la sangat...........

dan sebenarnye aku tak tau nak apdet ape...life so so sajork kan..ape yang nak diapdet sangat.....

fine..masa menaip neh pon rase macam nak berhenti cepat saje sebab takde ape yang besh....tapi jap lagi nak copy paste gak neh..hahahah..ratu copy paste aku neh..tapi aku bukan copy paste yang sebarangan.....copy paste yang boleh membawa manfaat pada kamu-kamu semua gak........

okeh la..jom kita start copy paste...........copy paste neh ditujukan khas untuk ORANG PERASAN HEBAT..



PERASAN HEBAT


perasan hebat
dari mana asalmu
tetap dari tanah
dari mana hadirmu
tetap dari celah kelangkang
celah kelangkang ibu ayah
dari mana lahirmu
celah kelangkang ibumu
hasil tautan kasih suci
dari benih suci murni
paduan ibu ayahmu
perasan hebat
siapa besarkan kamu
siapa suap makanmu
siapa jaga pakaimu
siapa berjaga kala malam
siapa perahkan susu
siapa adakan teduhan
siapa titiskan peluh
siapa titiskan air mata
siapa ajar didikmu
siapa agaknya
usah perasan hebat
mereka lagi hebat
ayah dan ibumu
usah derhaka…


Selamat Hari Bapa...dan Alfatihah Untuk Arwah Abah.....


copy paste dari http://puteraduyong.com/
Share:

0 komen: