June 7, 2011

Langkah Bendul


kazen aku nikah ahad lepas..itu antara sebab aku balik kampong..bukan aku yang bernikah..aku neh entah bila....*muka frust*...hahaha..eh..takla...jodoh kalau aku boleh tentukan..esok gak aku nak pakai baju cantik-cantik lepas tu aaron aziz dok salam tangan tok kadi sebut name aku...nak aaron aziz gak tuuuuuuuuuuuuu....hikhik...



kaum keluarga aku ramai yang bambam..so aku tak berasa pelik sangat kalau aku bambam..cume kalau aku berada di sekeliling orang yang kurus..baru aku berSEMANGAT nak kurus..tapi kalau aku balik kampong, aku rase arghh NO NEED la nak kurus... :p



dah banyak kali aku pesan kat kazen-kazen aku yang bawah umur aku....sebelum aku kawen..dorang jangan memandai gatal nak kawen..neh dah dua orang kazen aku kawen..so kalau dua dia jadi macam dua tahun lagi baru aku akan kawen..:p..teori mane aku pakai pon,aku tak tahu.....tapi kalau ALLAH dah tentukan jodoh mereka sebelum aku, nak buek camnO...pasrah je la.... hahahahaha...



::kadang-kadang kita merancang bagai nak rak..tapi ALLAH yang tentukan... ~___~::
Share:

0 komen: