June 22, 2011

gambar dah lapuk.. i-city

cuti sekolah yang lepas..kakak aku @ mak si isha ajak aku g i-city shah alam..sejak dua menjak anak2nye pandai posing gedik neh..ade je tempat nak pergi....kejap2 je kang aplod kat facebook gambar gedik di mane2 sahaje........

tapi aku tempek kat sini tiga saje le..dah tu je gambar aku yang elok..yang laen sume bosa godang je badan aku neh......



aku dengan anak buah sulung aku..dah lima belas tahun usianye..dah hampir-hampir tinggi dengan aku....ke dia lagi tinggi dari aku......



tambah lagi sorang..si mimi kelinting.....


only me..ecewahhhh.......nengok gambar neh..mengidam lak cekodok jagung buatan puan azura fizal...miahahahaha

Share:

1 komen:

~E-bU AQiL iMAn~ said...

haha...mcm penah rasa je kan...
ntah sodap ke tidok....
okehhh...bleh ajor...nnti i watkan...
tapi taktau la bile...hehehe