June 11, 2011

entry emo

aku nak aplod gambar aku g gedik-gedik di i-city minggu lepas..tapi tak boleh..sengal betol..baru nak glamer sikijap kat blog sendiri dah terbantot....camne?...tu la kan.niat dah tak betol..maka tidak direstui cara tuuu...


takde ape nak cerita pon..skang neh aku kene keje..dua hari woo...abis betul weekend aku dirampas oleh bos...pening betol kepale nak settlekan keje neh...sabar..


weh..kenapa ada orang yang akan gembira bila kita down atau berase sedih..kenape kan??..busuk hati punye olangkan..


dan kenapa ada orang yang suke tanye kita okeh ke tak dengan orang tuu..kenape?..nak tunggu sangat aku bergadoh dengan dia lepas tu boleh huuurayyyy???..setop la berfikir camtu..memang pon aku selalu tak lame dalam persahabatan sebab perangai aku sendiri yang memang susah nak ngam dengan orang.....tak semestinye aku tak leh ngam dengan ko,jadi aku pun takkan boleh ngam dengan kawan aku yang sorang neh...aku tau ko tanye bukan sebab nak take care ke ape..sebab nak berpesta kalau aku dengan dia bergadoh..takyah nak poyo sangat...


kan aku dah emo..

Share: