Followers

June 13, 2011

bizi tapi macam buhsan tapi sempat......


sempat godam blog adik aku...:p..godam senyap-senyap..dah nak siap..baru aku mesej dia...lepas tu nasib baik dia tak marah...tapi lepas tu aku rase macam tak berkenan je dengan layout tu..macam kaliang je layout tu...rase macam nak tukau....tapi nanti aku fikir jap..tu blog aku ke blog diaa.... :p

*buhsan nye hidop neh..........................................ari neh opismet ajak men futsal utk makswip tapi aku memang tak boleh...semua yang berlaku tahun lepas..cepat je terbayang-bayang kat mata....badan jadi lemah tetibe... T_______T......

Share:

1 komen:

ucupiza said...

k.ina nnti tkar la layout lawa2 cikit taw..pape tq ye kmaskan blog adik..