Followers

May 3, 2011

Noktah + Koma = Aku Mengantuk

MENGANTOK TAHAP GABAN..AKU MENAIP NEH PUN TUTUP MATA..TAK CAYE SUDAH..eh.tapi bila aku bukak mata aku..aiseyman...aku tertaip gune huruf besau lak...terus tukau..:p

haiks.mengong betul aku neh....mengantuk yang amat woiit..dari facebook aku bawak ke blog plak nak bagitau satu dunia aku neh mengantuk..jangan tanye ape aku buat malam tadi..sebab malam tadi aku sampai selayang je nak dekat 12 tengah malam....gile macam jaoh je melaka - selayang....lepas tu wat aktiviti laen lak..aktiviti ape?..orang bujang je tau ape aktiviti tuu...orang dah kawen, laen aktivitinyer..aisyoohhh..tolong la cikdonat woitt, jangan yellow2 itu otak...

balik neh rase-rase macam nak tido sampai besok pagi..boleh?..


Share:

0 komen: