May 23, 2011

Movie Insidious

morning..
eh..assalamualaikum....

semangat woo nak apdet blog pepagi..tapi kasi berlakon sikijap buat-buat keje..nak mampus pagi-pagi terus apdet belog... :p.. tak mampos pon sebenarnye kan..kecoh lebih je aku..



malam minggu yang baru lepas, ada orang nak belanje aku nengok wayang...aku ape lagi..laju sajork walaupun sosat nak g alamanda tu sampai kene bayar tol RM 7.50..bayangkan betapa aku neh boleh dinobatkan sebagai RATU SESAT..huhuu

kekononnye nak nengok antara 3 movie neh.. 1) pirates........... 2)fast5............ 3) kongsi (nampak nau tak menyokong industri perfileman melayu kan)..tapi yang sadisnye sampai-sampai filem2 tuuu tiketnyeee dah sold out..Nur Kasih lagi la...memang dah out dari senarai tp tetap jugak tak dapek den nak nengok..gile sedeh...tapi yang lagi gile sedih adalah orang yang nak belanje aku tuu...terus rase menyesal tak booking tiket awal-awal..ah..sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian, tak dapek la den nak nolong kan..

antara rela dan terpakse, kami mengadap je la cerita Insidious neh...maksudnye, aku dah cari siap-siap kat google translate...miahahah..gile bute english aku neh.. "tersembunyi dan membahayakan"..tapi ramai gak yang tengok cerita neh...agak penuh gak la panggung....yelee..mane tak penuh,kalau kitorang neh ha duduk dua dari depan..bayangkan!!!....


permulaan cerita neh memang lembab...macam rase nak bangun dan pergi cepatkan sendiri filem tuu.....:p...tapi lame-lame macam besh...menyeramkan....rase macam nak keluar cepat la plak...haha...kadang-kadang tetibe je antuu tu muncul..eceh..aku tak cerita pon lagi kan ape sebenarnye jalan cerita muvie neh...

muvie neh pasal.....erk...malas oh nak review...korang pegi la nengok sendiri..aku tak reti nak cerita balik neh....kejam kan aku?.. :p





kaki orang yang belanje aku...susah sangat nak snap gambar..hamek la, aku snap kakinye sajee....itupun macam perasan je aku snap...tapi aku buat dunno jee..gasak kan..

dan......

aku nampak ujang dan yana..same-same beratur nak beli tiket wayang...gile teruja aku nampak ujang....eh..laki orang tuu woiitt..patotnye gile teruja nampak mereka berdua...hikhik..aku nak tegur tapi aku maluuuu.....lebih-lebih lagi yana yang tunduk jee..nak tegur kang, rase macam menganggu konsentrasi beliau dengan henpon beliau..nak cuit kang...rase macam, excited lak...padahal memang pon..cume ujang je la mata melilau pandang aku..eh, tak..maaf lagi sekali..hahahaha...takkan la aku nak tegur ujang kan...segan laaa....lame-lame sebab segan yang menebal, aku cume menghantar kepergian dorang hingga hilang dimataku....apekah ayatku ini..ayat frust sebenarnye tak dapat tegor diorang.....hahahahahaaa....

::blogger sekarang dah macam retis kan... :P
Share:

2 komen:

Farah Shamsudin said...

taknak la tgk movie seram2 nii.. ai ni penakut. tuelaa.. nak tgk pirates.. tapi asik fully booked aja..

deatH_luVer said...

@Farah Shamsudin
haa..tau takpe farah...pirates tuu sampai keesokkan harinye dah fully booked..sakit jiwa jeee...