May 11, 2011

M.A.N.I.S

Kembar Pierre Andre nak kawen dah awal bulan enam..aku menghitung hari..eh apesal aku lak kan menghitung hari..keliru je disitu kan..hahaha..menghitung hari pelamin anganku musnah la....haissyy..takde pon...

semalam satu hari dia takde kat opis...malam tadi lak tetibe teringat kat dia...so text la dia malam tadi..dah lame tak mesej-mesej poyo poyo dengan dia..

aku - tiramisu

dia - kenape panggil saye?..

aku - satu hari tak nampak muka..

dia - rindu eh?..

aku - a'ah..rindu..TAPI nak mati rindu tunangan orang...tapi rindu la jugak..k nite!

dia - sweeetttttttttt......

ngek betul dia..sweet pebendenye...

aku sedang kecik ati..fullstop..tapi lepas neh ada makan-makan kat opis..jadi mau makan banyak-banyak kasi ilangkan kecik ati neh..aci tak?
Share:

3 komen:

~E-bU AQiL iMAn~ said...

sweetnyerrrr....hehe...suke..suke..

~E-bU AQiL iMAn~ said...

sweetnyer...suke..suke..hehe

deatH_luVer said...

amboi2.suke lak dia ea..
hehe..

PA tu yang sweetkan sebenarnyeee..

:p