May 31, 2011

main tolak tolak ape jadinye

pagi tadi kunci Orange tertinggal dalam toilet..

5 hengget kata kakak yang jumpe kunci Orange tuu..

sengih-sengih je aku..

sape punye perangai aku ikot neh sampai boleh terlupe?..

:p

cerita lain..

aku blur dan buhsan malam tadi..sambil baca novel dan nengok tv dan sambil sms...hebat kan boleh buat tiga benda dalam satu masa.. :p

aku suh JZ tanye aku soalan sebab otak aku ase blur sesangat..

Soalan No. 1

JZ : 1 - 1

aku : kosong~empty~zero~ilek

JZ : kenapa kosong

aku : 1 - 1 memang kosong..takkan nak jawab satu gak..

JZ : jawapan dia infiniti..kenape infiniti? sebab tu hukum alam dan ia suatu definasi yang tak boleh dirungkaikan... [gile teruja aku..bia betol myJZ neh...mane dia dapat tau semua neh...ke dia kelentong aku....kelentong kuat sikit dia neh..muarhahaha]

aku : mane tau pasal infiniti neh?

JZ : mase tingkatan satu dulu... [gileeeee kuat ingatan dia da 16 tahun berlalu dah..walaupun aku sedikit pelik sebab selalunye dia pelupe orangnye...]

Soalan No. 2

JZ : 2 - 1 ?

aku - 1 la kan..tapi mungkin jawapan salah kot..[bajet macam dia nak serius lagi macam bab infiniti tadi]

JZ : salah sebab jawapan dia tetap 2..sebab 2 - 1..maka 1 da jatuh,,jadi jawapan dia 2 la..hehehe.. [ siap HEHEHE lagi tuuu..hangen sekejap.. ]

Soalan No. 3

JZ : 3 - 1

aku : mati la 1 tu sebab kene tolak dengan 3 orang... [aku bajet lagi dia nak maen2 macam kat soalan no. 2]

JZ : salah la..jawapan dia 2 la....matematik tak lulus ea....puas hati da kenekan ina balik....[waaaaaaaaaaaaaa..sadis betulll..matematik aku credit okeh!!!]

nyampah!!..maen balas-balas lak..
Share:

5 komen:

cik azeya said...

hahaha. nak tanye orang lain jugaklah. macam best. :P

adiek galcute said...

giler panjang btul akal JZ nie..kira gurau2 manja la nie ek..bagusssssssssssss

deatH_luVer said...

@cik azeya
tanye jangan tak tanye..
hahahah

deatH_luVer said...

@adiek galcute
banyak la ko gurau2 manje dik...
itu sengaja la tu nak kenekan aku balik...

adiek galcute said...

maknanya dia berjaya mperkotak-katikkan ko..hahahahaha..nasib2