Followers

May 26, 2011

Kongsi [ Lu Langsi Lu Mati, Lu Memang Buat Gua Gelihati]

ntah ape gile nye aku semalam, tetibe je terase nak nengok wayang..lebih-lebih lagi ari rabuuu..tiket murah maaa...tapi nak pergi dengan sape??..mati kutu bila housemate aku dah bizi sekarang..gile buhsan kat umah..balik-balik ngadap drama bersiri kat umah...


aku layan movie KONGSI malam tadi..filem yang agak dah basi kan..tapi aku tetap nak nengok gak..dulik apeeee... nengok kat JJ Kepong...sampai-sampai je pun dah 8.35pm..padahal wayang start 8.30pm..ape ade hal kan...cerita bukan start dan dan tuu jugak...bersusun iklan yang akan main sebelum wayang..


korang dah nengok KONGSI?..pergi la nengok kalau belum nengok...cerita dia akan buat korang GELAK semedang....aku dah tak dulik dah orang sekeliling mase gelak..gile kelakar......ke aku yang overexcited ea....aku suke time kereta polis dok himpit kereta TUMULUK (shaheizy sam)..jarang okeh aku nengok filem malaysia yang sanggop korbankan kereta sampai camtu sekali..korang paham tak aku cerita neh?..haha..kalau tak paham, pergila nengok....

ini pandangan aku okeh....kalau korang, tak tau la macam mane...kena ingat satu je...jangan harap LEBIH dalam industri perfileman MALAYSIA neh.... *___*..


aku g nengok dengan budak ini..si minah tomyam...nasib baik, ada dia dok temankan aku..terima kaseh beb..

bawah neh gambar aku...nampak cantik kan. (?).kahkahkah...perasan gile minah neh...


macam nampak kembang...



macam nampak kurus..

kesimpulannye : aku fotogedik... :p

Share:

2 komen:

cik aletheea : said...

dah tengok!
dah tengok!
si sam tue nampak comel kan pakai skirt. hahahaha

deatH_luVer said...

@cik aletheea :

haha..tau takpe..
molek sungguh!!
:P