May 15, 2011

Kite Apdet Cerita Kita

Gile gedik tajuk kan..hahaha

Hari ni hari ahad kan..hari yang sepatotnye aku sedang nengok melodi barangkali ketika ini tapi sadis bila sebenarnye aku koje..Semalam pun aku koje..macam ade serupa bangla je aku neh..bangla pon kot ade cuti...

Ehem..malam tadi g putrajaya,jumpe cik ct sekejap dan semestinye cik abe aku..besday boy katenye,harusla aku selaku gf nyanyi lagu hepy besday secara berdepan kan.mane aci dalam henpon jee..eheh..tipu je..just wish bodoh2 je dgn kek secret recipe secoit tuu...reaksi dia macam tak excited tapi dia kate dia excited..banyak kali cakap terima kaseh..okeh abang,kasihmu diterima..hehehe..

Tapi aku kene dengar siaran ulangan cik abe membebel sebab aku datang tak gitau awal2..hehe..engat nak buat suprise tapi kene dengar siaran ulangan la plak..cian kan?..salah siapa?..

Aku balik jam berapa??rahsia..takleh gitau kat belog sebab adik aku bace belog aku,nanti dia kabaukan kat bonda..matei aku..hehehe..

Sekarang aku mengantok sebab tido tak sampai sepertiga malam..

*aku dah mula cerita pasal dia lak kan..aku taknak cite sebenarnye tapi tercerita gak..camno ha..hikhik

**no pixa sebab malam td masing2 perasan artis..no camera plishh!.. :p
Share:

0 komen: