Followers

May 1, 2011

Kami Selepas 12 Tahun

aku jumpe kawan sekolah malam semalam..jasad je aku kat situ..fikiran aku ke laen..seronok mengimbas kenangan zaman sekolah...tapi zaman sekolah aku tak seseronok mane...banyak diam dari bercakap...

tak sangka masih ada yang nak jumpe kawan kawan sekolah..mereka memang sporting...

korang korang..terima kasih datang..kita tak perlukan tempat yang hebat, kita tak perlukan mereka yang banyak songeh....plan yang sangat sempoi itu cukup la untuk kita bertujuh...

next plan...P.D kot...tapi aku dah bosan dengan P.D..



Gegurl dari Kiri - As, Adiek, Aku, Suzie
Boboy dari Kiri - Ejam, Enal dan Edel (Triple E)
Share:

1 komen:

adiek galcute said...

aku pun rasa hepi mlm tu. walaupun tak ramai tetap meriah..huhuhu. rindu la kt zaman sek..