Monday, May 16, 2011

Gambar Aku Dalam Majalah.. Majalah MIDI je pun....Hahaha


sebab ape aku hahaha kat tajuk..sebab majalah MIDI neh majalah orang senior a.k.a orang berusia tapi camno lak aku leh ada dalam majalah MIDI neh kan..kan..kan...tua sebelum waktu aku neh.. :p




nih sume pasal keje laaaa.....kalau tak, aku pun taknak masuk majalah MIDI neh..ini pon bulan berapa punye MIDI..baru sekarang aku nak apdet kat blog..kang apdet awal-awal, nampak nau ghairah pulak masuk majalah......muarhahahahaha...




Majalah MIDI datang buat photoshoot kat cafe opis aku..aku lak staff bahagian yang terlibat dengan cafe opis neh....so nak tak nak, kene la aku yang meramaikan....







MIDI buat photoshoot berkaitan makanan.....makanan sihat...ape makanannye pon, aku dah tak hengat...korang g la dapatkan majalah MIDI bulan empat kot...kot la..itupun kalau adaa.... :p .. im pinky gurl..sejak bila aku jadi pinky nehh...uffff....






kasi besau itu gambar....comey kan aku si pinky gurl itu..hahaha..masuk lift tekan sendiri........... :p





inilah cover depan majalah MIDI tersebut..


notaakumaluuuuneh :: tadi aku taip tajuk entry ini "aku di dalam majalah MIDI"..sekali opismet aku lalu dan dia baca dan dia terus gelakkan aku baek punyeee kuat gile gelak dia..apekah..apekah..skema kot tajuk entry aku tadi... :p

0 komen on "Gambar Aku Dalam Majalah.. Majalah MIDI je pun....Hahaha"

 

[InaYusoff] Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez